13 April 2012

Thank smue ! LOVE you !

Assalammualaikum !

HAPPY GILA HARI INI ! 


Hari ini aku and athira sambut hari jadi sama2..
Actually smlm hari jadi Athira dan esok pula hari jadi aku..
Taksangka kawan2 aku yg sengal tu plan nak buat party utk kiteorg hari ini..

Kfine, kiteorg terkejut beruk !

Thank korg smue !
Kepada mai, kau mmg terbaek sbb lempekkan kek kat muka aku..
Tapy yang paling kesian kau lah mai !
Abis tudung kena kek ! PADAN MUKA !
Tu la lain kali jgn menzalimi aku dan athira..

Kepada mama !
Thank tau sbb belikan kek, hadiah, makanan utk org !
You're the best mother in the world ! hehe..

Kpd smue yang wish !
terimakasih sangat2..

Kpd syuk ! 
14/4/2012 adalah hari jadi aku bukan 13/04/2012 in hari jady makcik aku.. XD

Thank sbb mendajalkan aku hari ini..
Ada hari ada batas, ada hari akan aku balas-balas..

Haha.. 

Kpd Harith and Haziq !
Bila nak wish happy birthday kat saya ?
Msty dah lupe hari jadi saya la tu.. haihh.. -.-"

Ok la dah penat berceloteh..
Bye ! assalammualaikum.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan