10 April 2012

5 days more !

Birthday aku SABTU ini !
Yg bertarikh 14/04/2012..
Ingtkan nak lupe kan pasal birthday aku..
Tapy dah ade org wish kat aku sebelum hari jadi aku..
Ini yang membuatkan aku teringat kembali dengan birthday aku..
Orgnya adalah Ex cikgu aku dan cikgu tuisyen aku !
Cikgu Fatihah Bt Rapaie and cikgu Azman..

Ok ! aku rasa terharu..
Nak nangis la.. haha
Moga2 birthday aku pada tahun ni bermakna dalam hidup aku..
Aku harap smue doa yg dituju kepada aku dikabulkan oleh allah..

5 hari lagy aku akan berusia 17 tahun !
Aku dah nak jady org tua !
Nnty mesty kena ejek dengan kawan2..
UnFAIR ! haha

Berharap sgt anak cikgu hanisah lahir pada tarikh birthday aku..
Tapy kalau tak lahir sama tarikh pun takape..
Asalkan ank cikgu hanisah lahir bulan 4 dan bukan bulan 3
Haha ! mai kepunang lah kau sbb nak cikgu keluar bulan 4..
Anak cikgu nnty jady GENG aku and athira bukannya kau ! bluek :P

ok masa utk tidur !
selamat malam dunia !
Assalammualaikum.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan