07 April 2012

Lawtan smbil belajar !

Assalammualaikum dan salam sayang..

Ape khabar semua !?
Harap smuenya sihat sejahterh..
Pejam celik,pejam celik dah masuk bulan APRIL !
Wah ! pantasnya masa berlalu meninggalkan aku yang terkapai2 ni (:

Pada 2/4 lepas aku telah mengikuti lawatan sambil belajar ke....
PARLIMEN dan ISTANA KEHAKIMAN..
Pergh ! mmg BOSAN gila !
Sumpah taknak pergi lagy..

Bila masuk Parlimen rasa macam nak tertidur..
Maklum la menteri-menteri ni membebel pasal RANG UNDANG-UNDANG..
Aku yang lambat pick up ini terpaksa la dengar diaorg membebel walaupun tak faham..
Aku duduk kat dalam Parlimen tu asyik2 takduduk diam..
Mana taknya kena tahan mata daripada tertidur.. (:

Lepas tu aku pergi Istana kehakiman..
Pergh ! besar gila !
Mmg macam ISTANA ! 0.o teruja gila
Tapi kat Istana kehakiman best sikit la..
Sbb aku dapat tgk penjara, masuk muzium kehakiman dan macam2 lagy..

Lepas aje masuk Istana Kehakiman..
Kita orang siap lagy posing maut kat depan Istana kehakiman.. (:
Masih2 gila kamera terutamanya aku ! c(:





Ok dah takade idea nak membebel..
Aku stop kat sini aje la..
bye, salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan