06 Jun 2012

Silent

Assalammualaikum..

Hai smue..
Lama kita tak update blog in..
Maklum la malas nak menaip..
Takut patah kuku.. haha.. (joking)
Korg smue sihat ?
Harap korg sihat bersama keluarga tercinta..

Cinta...

Ade ape dengan cinta..
Dah la melalaikan..
Terpaksa nak menangguh rindu pd seseorg..
Sampai buat kite lupa dengan org sekeliling kita..


Jangan nak berbahas dengan aku soal CINTA..
Aku benci sangat2 kat cinta..
Cukup la sekali..

Ia tak mungkin berlaku lagy..
Insyaallah (harap begitu)


Sejujur2nya aku mmg taktahu ape erti cinta itu..
Aku couple pun just saje2..
Utk mengisi masa lapang..
Lepas ni, masa lapang aku dengan SPM aje..
Titik Noktah..

Lupakan masa lalu dan buka buku baru..
Maybe dia bukan utk aku.. 
Dan mungkin ade yg lebih baik drpd dia yang boley aku dapat.. (pujuk hati)

Lupakan dia !
Aku akan kawin pada umur 27 tahun.. 
Dengan pilihan mama aku..
Taknak bercinta tapy nak terus kawin.. haha :]

Hei awak !

Saya ni dah la hodoh,selalu menyakitkan hati smue org, pelajar yang selalu tak ikut peraturan sekolah, sakai, tak reti bergaya, bertindak dengan melulu, tak reti hormat org tua, tak reti masak, sombong, dan seangkatan dengannya..
JANGAN PERNAH JATUH CINTA KAT SAYA !

Jangan sampai saya buat awak m'derita nnty..

* Jodoh,pertemuan,ajal,rezeki, smue ditangan ALLAH..
  Setiap org menpunyai rezeki masing2..
  Jadi orang lain tidak akan ambil rezeki kita, 

  Jadi think positive and solve all problem with smile.. :D

* Sesuatu benda yang kite harapkan belum tentu jady kenyataan,
  tetapi benda yang kita benci akan cepat menjadi kenyataan..


okey la..
Smpai disini sahaja cite kita..
Bye.. Assalammualaikum.. :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan