12 Julai 2014

UPM 2014/2015 student ~

I'm really nervous ! Oh man ! I'll going to continue my study as a degree student ! Haha !
I'm still shock ! Aku akan daftar masuk 1.9.2014 ! sumpah terkejut kut.. Takada la selalunya tengah-tengah bulan masuk universiti.. Ini start bulan september terus kena masuk.. Oh NO ! hahaha ! bukan taksuka.. suka tapi terkejut.. takboley nampak nomber satu sekarang ni.. XD

Check this out ! 8 september dah start kuliah.. It's mean ! orentasi selama seminggu dengan UPM ! ohh ! boley kah aku lari ? lol ! hahaha XD should I make a problem in my first day as bachelor student ? haha GILA ke apa aku ini ? Mahu aku kne buang U nanti.. Haha ! I really need to chance ~ jangan la gaduh lagi dengan Doktor2 dekat sana.. please mary ~ Haha ! but Is no my real self ! Hahaha !


Hai kamu..kamu dan kamu ! Aku ini bakal belajar di fakulti sains as a chemistry student.. taktahu lagi la dapat kos petroleum,industry or pure.. So you must know my because i maybe will be ur friend.. Haha ! sorry la broken inggeris.. Maybe kau akan kenal aku nanti.. Perangai aku takada la gila sangat.. but, once u know me, u will go far away for me.. hahaha ! Yes ! i'm totally talk much ! haha ! aku rasa kau pun taktahan nak dengar.. what ever ~ See you there ! haha ! and you maybe will be my bestfriend ~ lol ! hahaha.. salam perkenalan ~ :D

1 ulasan:

  1. cepatnya masa berlalu..serious aku teruja nak tau aku dpt course apa..haha btw pure chem, industry chem tu slh satu dlm pilihan aku gak......

    BalasPadam