12 November 2012

Spm ~

Assalammualaikum...

Hye smue !
msty korg pelik dengan aku kan ?
Org lain STUDY HARD utk spm tapy aku ada masa utk layan FACEBOOK dan BERBLOGGER..

Haihhh ! bapak aku takkasi aku stress-stress la..
Dia suruh aku relax dan be cool..

Actually ia sebenarnya satu bonas utk aku supaya buang masa.. HAHA !
Aku tahu yang dia sayang kat aku..
Sbb aku seorg yang kuat stress tak kira masa dan saat..
Smpai aku nak pergi sekolah sebab ade kelas tambahan pun bapak aku tak kasi..
Haihhh.. klau aku duduk umah bukan buat ape2 pun..
Paling2 buang masa kat depan LAPTOP, TELEVISYEN dan MAKANAN..
Lagy baik aku pergi sekolah.. lagy bagus.. LEPAK-LEPAK kat sana.. HAHA!

Alhamdulilah.. 
4 paper dah aku lepasi iaitu BM,BI, SEJ dan MATH..
By the way ! Sejarah susah gila2..
Smpai naik gila aku menjawabnya..
Takpe la.. Yang penting aku dah buat bersungguh-sungguh dan biar Allah yang tentukan nya..
Aku nak sangat Straight 9A+ utk semua subjek yang aku ambik ni..

Walaupun usaha aku yang seciput ini.. HAHA..

Takpe lagy 5 paper aje lagy..
Lepas ini MERDEKA ! hahaha 
Aku boley enjoy duduk umah goyang2 kaki.. Lalala..
I'll do my best for my SPM...
I think i'm Crazy because of SPM ! LALALA.. 


ok la..
dah ngantok nak tido..
bye, assalammualaikummm dunia.. :D