16 November 2012

Hello Sahabat ! (:

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.. (:

Masa hanya tinggal lagy sedikit untuk kite melangkah pergi drpd sekolah bulat tu..
Terasa mcm baru semalam msuk sekolah bulat tu.. (Ayat standard) 

Nnty dah tak jmpe kauorg lagy kan kan ?
Maizatun kata kat aku...


" Semalam aku terfikir lepas ini aku dah abis sekolah.. Lepas ini aku dah takpayah ambik BUKU BKK, lepas ini aku tak bagi salam kat cikgu, lepas ini aku dah tak duduk kat tempat yang selalu aku duduk, lepas ini aku dah takpayah nak masuk kelas dan nak beratur.. Aku rasa mcm aku ini takpernah menghargai saat mcm tu "

Haha ! actually aku paham ape yang mai nak kata..
Sebenarnya dia takut kehilangan kawan-kawan dia lepas kiteorg abis sekolah nnty..
Mana tak sedih..
Selama 5 tahun kiteorg bersahabat, bersuka duka bersama, bergaduh bersama, bergurau bersama, jady gangster bersama, jady best student bersama.. boley dikirakan semua bersama..

Terlalu banyak kenangan bersama smpai kiteorg takut utk berpisah..
Klau berpisah msty smue dah hal masing-masing..
Msty duduk t'perap dalam rumah.. haha !


Msty aku akan rindukan korg smue !
Takade kauorg msty aku hilang arah !
Bergurau2 dengan cermin la nampaknya ( sah gila )
Sabar maryam ! smuenya akan berlaku walaupun kau mengatakan taknak berpisah dengan diaorg..

Lepas ini aku dah takdapat jady gangster kat sekolah,
takdapat jady gila-gila,
takdapat nak gelak besar,
takdapat bergurau senda lagy,
takdapat nak buli SURAYA and JULIA dengan cicak lagy..
takdapat nak curi buku kat library,
takdapat nak main-main kat dalam bilik ketua-ketua bidang...
Ah ! setiap penjuru sudut dalam sekolah menengah kebangsaan sungai manggis tu banyak betul kenangan..

Takpe2 nnty klau ade masa boley umah diaorg.. haha..
Klau keje ambik la keje tempat yg sama..
idea yang bagus.. haha :D

Dah la takmau sedih-sedih..
Be HAPPY maryam..
cuma tinggal lagy 5 paper aje..
jady gunakan masa yang berbaki ini untuk cipta banyak kenangan slagy kau smpat.. :D





Ok ! aku dah mengantuk..
maaf kan aku kalau ade salah silap selama aku kenal kauorg smue..
Saya bukan manusia yang sempurna..
Saya ade banyak kelemahan drpd kelebihan..
Lagy satu aku minta maaf kalau mse result SPM aku terus bla ataupun datang lmbt.. harap kauorg paham.. (:

K la aku nak tido dulu.. bye.. assalammualaikum.. (: