14 Oktober 2012

Just Around the Corner

Assalammualaikum smue..

Cuma tinggal lagy 20 hari sahaja lagy utk aku bertemu dengannya..
Siapa dia ?
Tentu la SPM..
Aku rasa macam nak putus asa..
Banyak masa aku buang dengan melakukan perkara yang sia2..
Aku sedih..
Masih banyak lagy yang belum aku hafal dan faham akan ilmu yg telah aku pelajari..
Aku kian takut dan memerlukan seseorg yang boley menenangkan perasaan aku yang bergelora ini..

Ya Allah, aku mohon pada mu beri aku kekuatan utk aku harungi dan tamatkan segala yang telah aku mulakan dengan menamatkannya sbgai sorg yg tidak putus asa.. Kau berikan la aku pentunjukmu supaya aku mampu harunginya dengan tabah.. Permudahkan la segala urusan aku utk menjawab smue papar SPM dengan mudah.. Kau bantu la aku jika aku dalam kesulitan... kabulkan segala permohonan hamba mu yang naif ini.... Amin..