20 Oktober 2012

Istikharah Cinta

Assalammualaikum dan salam kesunyian..
Malam yang sepi ini, aku nak share video yang mungkin menghayati bg aku..
Aku suka sangat video ini..
Sweet sangat pasangan katun ini..
Bersama sampai tua..
Berkongsi suka duka bersama-sama sejak dr kecil smpai tua..
Teringin sgt2 nak jady mcm pasangan katun ini..
Aku teringin nak jdy katun perempuan tu mempunyai cita2 yg tinggi dan sentiasa ceria serta gembira dengan apa yang dilakunya..
Best kan ? haha..
Korg takcaya kata2 aku..
Cuba tgk videonya..




Apa mcm ?
Sweetkan ? haha..
Bagus la kalau sweet..
Kita cuma mampu merancang tapi hanya Allah yang akan menentukannya..
Jadi kita takperlu berputus asa dan sentiasa mengorak langkah supaya diri kita lebih baik daripada smlm.. (motivasi utk diri sndiri)

Konklusinya, Chaiyok Maryam ! Yakin Boleh ! haha :D (mengarut)