14 Disember 2011

Test JPJ !

Assalammualaikumm and salam sejahtera..

Hyep kawan2..
Korg sihat ?
Aku kat sini sihat2 sejahtera and smakin TEMBAM..

Hari ini aku buat test JPJ...
Dapat angka giliran ke-15..
Sebenarnya aku nak nmber 14 !
Sbb 14 m'rupakan tarikh hari jady aku and k'betulan tarikh hari ini pun 14/12..
Tapy tak ape la..
Dah lepas pun..
Ahamdulilah.. syukur2..

Mesti korang nak tahu aku dpt ape kan2 ?
Aku LULUS GAGAL la..
Yahoo ! Aku GAGAL !
Habis la kena TIBAI dgn mak aku..
Arghh ! masalah2..

Aku terkandas kat TITI..
Maybe tady tak sarapan sbb tu tak dapat seimbangkan badan..
Nasib baek ujian bahagian 3 aku lulus..
Tapy owg JPJ tu, dia kata aku pakai topi keledar TAK KEMAS..
Arghh ! tak guna betul !

Tady aku ambik result, 
Muka aku still lagy tersenyum..
SENYUM DALAM TANGISAN la katakan.. haha..
Jalan pun lambat..
Malas la nak cerita ! buat sedih aje...

Ape2 pun 21 ataupun 28 haribulan aku ambik test JPJ lagy..
Hopeful, aku lulus la.. Amin..
Maryam jgn mengelabah ! Fokus2.. haha.. :D

Okey la..
Itu aje aku nak cerita..
Sila ambik iktibar dgn ape yang terjady kat aku ini..
Terimakasih sbb membuang masa..
Bye ! Assalammualaikum.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan