09 Disember 2011

Kesunyian :')

Assalammualaikum dan salam kesunyian..

Kenapa hidup aku ini sunyi sgt2 ?
Mcm takada sapa yg perduli kan aku aje..
Cinta ? hmm..
Entah lah, aku taktahu ape dah jady..
Malas nak fikir..
Biar aje lah..
Kalau kukuh bertahan bagus lah, klau dah retak tampal aje plaster..

Aku hidup mcm tanpa ada sapa2 disisi..
Bila aku dah jatuh tersungkuh dah nak hampir putus asa..
Takada seowg pun nak hulurkan tangan..
Aku yg selalu bangun sendiri.. 
Takapa lah aku mmg dah biasa macam ini..
Bila jatuh msty aku bngun sndiri..


Semangat nak belajar ?
Semangatnya semakin pudar..
Aku taktahu apa aku nak buat..
Kdg-kdg aku rasa GIVE UP sgt2..
Buntu taktahu nak selesaikannya..
Hanya nangis aje aku mampu lakukan.. 

Cita-cita ?
Aku takrasa aku dapat capainya..
Entahlah, aku rasa macam aku dah silap dalam m'buat pilihan..
Nak patah balik ? DAH TAK BOLEH..
Aku kena teruskan apa yg telah aku mulakan..
Tapy aku tak tahu mcm mana nak akhirnya..

Ya Allah maafkan hambamu ini kerana sering menyalahkan takdir..
Ujian yang kau berikan terlalu berat utk aku pikul..
Setiap hari msty akn ada titisan air mata jatuh dipipi ku..
Aku taktahu apa yg perlu aku lakukan saat ini..
Aku mohon HIDAYAH drpd mu..
Aku tahu kau sayangkan hambamu yg kedil ini..

Haha ! Dah lah Maryam..
Takmahu sedih2..
Allah akan selalu berada kat sisi kau..
Tapy jgn sesekali lupakan dia kerna dia takpernah lupakan kau..
Hadapi ujian ini dgn senyuman dan sabar..
Berusaha utk berjaya.. insyaallah Allah akan bantu kau..
W'laupun kdg-kdg kau lupa kat dia..




Sentiasa senyum w'laupun ia perit..
Allah sentiasa ada utk membantu.. 




Okey la..
Terimakasih kerana membaca luahan hati aku..
Baru lega sikit.. (maryam mmg budak cewek)
Bubye smue..
Assalammualaikum..
Sayang korg ! muah.. muahh.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan