05 Disember 2011

Karoke !

Assalammualaikum dan salam sejahtera..


Blog aku dah tumbuh semak-samun..
Sbb dah lama aku tak update cite baru..
So hari ini aku nak share story dgn kowg..

Hari ini aku pergi karoke dengan kak aku n pkwe dia..
Ambik utk 1 jam sahaja..
1 jam pun dah buat kiteowg jdy gila..
Lagy2 pkwe kak aku, Abg Rhem..
Dia nyanyi mmg GEMPAK gila..
Dah lah suara dia mcm Amy Search..
Kak aku pula nyanyi smpai tak ada suara..
Aku pula ? PICING LARI lah..
Tapy aku nyanyi sikit aje sbb aku PUASA.. hehe..
Msti kowg pelik kan aku PUASA tapy aku pergi KAROKE kan2 ?
S'bnarnya mula2 aku pergi tuisyen..
Lepas abis tuisyen, kak aku ajak aku pergi KAROKE..
Nak buat mcm mne aku TERPAKSE ikut sekali..

Tadi kena tegur dgn budak tu..
Hmm salah aku juga..
Tgh PUASA boley pula pergi KAROKE..
Tapy.. aku dah lama teringin nak KAROKE..
Nyanyi sikit2 tak apekan awak ? hehe..

Tady lepas abis gi KAROKE singgah kejap kat McD..
Sbb kak aku, suruh aku blnja dia mkn AISKRIM..
Ape2 aje lah.. Sekali-sekala blanja tak salah rasanya..
Tapy time tu perut aku mmg lapar sgt2..
Lagy2 tengok owg tgh makan..
Wah SEDAPNYA.. haha
Tapy aku just pndang aje..
Takada maksud lain..
Ya Allah, TERIMAKASIH sbb kuatkan iman aku yg LEMAH dgn godaan SYAITAN n NAFSU..

Okey lah dah taktahu nak taip ape lagy..
Taknak taip banyak2 nnty ade owg marah..
Okey smue selamat cuti sekolah..
Kepada Muhd Haziq B. Abdul Ghani !
Happy Birthday ! May allah bless u.. (Friend) :>

Terimakasih kerana membuangkan masa utk membaca..
Okey la bubye semua..
Assalammualaikumm.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan