21 Mei 2014

Friends ~

Assalammualaikum..

Hai semua ! Hari ini aku malas nak cakap pasal ASPER lagy.. 
Aku tahu aku terlalu addicted dengan ASPER sampai panjang lebar aku taip hari tu.. Haha !
Relax sekarang aku nak lupakan sebentar pasal ia..
Kembali ke tajuk baru..
Friends ~ 

Jangan Berjalan terlalu cepat kehadapan,
Sebab aku takdapat nak mengejar laju perngerakkan kau (sebab aku kura-kura)
Jangan Berjalan terlalu lambat kebelakang,
Sebab aku takmampu untuk menunggu kau (sebab aku lapar nak makan)
Tapi jalan la disamping dan di sisi aku,
Sebab aku boley pimpin tangan kau untuk berjalan bersama..
Kita boley bergembira bersama, 
Bersedih bersama dan ketawa bersama, menangis bersama..
Ku bersumpah mati pun bersama.. (LOL TIPU.. Mati taknak sama-sama) Haha ! 

Aku takut kehilangan seseorang yang bernama KAWAN..
Kenapa ? Aku sangat gembira bila bersama mereka walaupun mereka tak gembira bila aku dengan mereka..
Aku tahu aku taksempurna..
Takboley jadi apa yang korang nak..
Aku lebih suka jadi diri aku sendiri..
Aku takboley jadi orang lain..
Ia seperti menipu diri aku dan orang sekeliling aku..

Jangan la berkawan dengan aku disebabkan kecemerlangan aku..
Aku tidak sepandai yang korg sangka kan..
Aku biasa.. kadang-kadang kebodohan melebihi kepandaian..
Jangan la berkawan dengan aku disebabkan kekayaan yang aku ada (KAYA KE ? AMIN!)
Sebab bila aku miskin korg akan tinggalkan aku..
Aku taksanggup itu..
Jangan la berkawan dengan aku disebabkan rupa..
Sebab ia takakan kekal..
Sebab dah ada kedutan dimuka aku.. HAHAHAHA ! okey TIPU lagy !

Apa gunanya berkawan kalau taknak berkongsi masalah..
Rasa macam kawan saat SUKA sahaja..
Saat DUKA ? Haha ! semua orang LUPA..
Aku bukan jenis macam tu..
Even aku takreti pujuk tapi aku boley berikan ayat-ayat motivasi..
It's more powerful than money..

Kawan ~
Aku bukan jenis yang SOMBONG.. 

Aku seorang yang suka berkawan..
Even muka aku ini macam SOMBONG, TAKPUAS HATI..
Tapi bila korg kawan dengan aku korang akan faham aku..
Aku bukan jenis LUPA kawan ~ SORRY sikit ! 
For me, Kawan tu sampai MATI ! 
Kawan is KAWAN ! 

Susah nak HURAIKAN pasal KAWAN ini..HAHA !
Okey la.. TINGTONG taktahu nak cakap ape..
No Idea ! Hahahaha :P 
Kbye ! Assalammualaikum.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan