12 Mac 2012

Stop think about HIM !

Siti Maryam Bt. Adam..
Lupakan smue pasal dia..
Tentang masa lalu kau and dia..
Tak perlu diingatkan dia lagi..
Tak ada gunanya kau tunggu mesej drpd dia..
Dia dah tak ingat kau lagy..
Dia dh melangkah jauh meninggalkan kau kebelakang..
Dia dah tak akan patah balik..
Klau dia sayang kat kau, mungkin dia dh lama mesej kau..
Jangan kau buang masa kau hanya nak melayan perasaan cinta kau pada dia..
Mungkin dia dah ada penganti..
Lupakan dia dan TUTUP buku lama..
Padamkan NAMA dia drpd KAMUS hidup kau..
Skrg masanya utk kau muncul kembali dgn sikap kau yg dulu..
Siti Maryam ANTI-CINTA..
Jgn ada sekecik kuman pun cinta terlekat kat dlm hati kau..
Ingt janji kau, yg kau akan berkawin bila umur kau 27 tahun..
Jgn lupa tu janji kau !
Biar cinta itu dtg dgn sendiri takpayah dicari2..
DELETE..DELETE..DELETE your name in my mind..
Never mind, one day I'll find my MR. PREFECT..
I hope so.. :)
Skrg aku perlu berubah utk jady lebih matang..
Smue org berharapkan aku saat ni..
Aku harap aku tak hampakan diaorang smue..
Aku kne dptkan result yg cemerlang utk smueorg terutama sekali MAMA n MY SELF..

ok la..
Dh penat menasihatkan diri sendiri..
ok.. tatatata..
Assalammualaikum.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan